søndag den 4. oktober 2009

Rejser

Sidder lige, og funderer over ordet Rejser.
Dels har jeg mit livs rejse lige foran mig, da jeg rejser med Erik Borris til Pensylvanien og besøger Amish folket på lørdag d. 10. Oktober. Jeg har aldrig været ude og flyve før, så det bliver noget af en tur...
Jeg har idag hentet de kufferter jeg skal låne til rejsen, og, der er vist plads nok.....det har virkelig været en af mine store bekymringer.;-)
Og dels over den rejse som Maria og jeg lige er begyndt på....selvom vi begge mener vi må ha kendt hinanden i 20 år, så er det kun liiige begyndt, så glæd jer, det gør jeg i hvert fald....._:-)

Karina

1 kommentar:

  1. Karina - du kan godt glæde dig til den tur, kender flere der har været med og det er en stor oplevelse. Glæder mig til at se nogle af dine patchworkarbejder når du kommer hjem. God tur Jette

    SvarSlet