lørdag den 30. januar 2010

Hvor der er liv ......er der håb....

Ja, her har godt nok være ret stille på det sidste...men der har bare ikke været nok timer i døgnet. Men bare rolig, det er ikke på syfronten der har været stille, har bare været helt fordybet i at sy på vores Harmoni BOM.....Maria kommer her på torsdag og vi har heldigvis lige til på lørdag sammen,(og det glæder jeg mig bare for vildt til) og der skal vi arbejde på kanter, så det er jo om at være med.....men nu hjælper det på tiden igen, og jeg er idag blevet enig med mig selv om en omrokering på mit syværelse må være den helt rigtige start.......


Startede med at tømme en rumdeler for mapper og bøger.............Puha...billedet taler vist for sig selv....men belønningen er at der bliver plads til en designvæg som jeg har manglet lææænge...

Karina

2 kommentarer:

  1. Puh ha - sikken et arbejde med alle de mapper - jeg har selv lige flyttet rundt i mit arbejdsværelse så jeg bliver helt træt ved at se dit billede - du må vise os hvordan det bliver når du er færdig ;o)

    SvarSlet
  2. Ja puh ha jeg bliver helt udmattet, håber du for et dejligt syværelse,glæder mig til at se det.

    SvarSlet