tirsdag den 4. maj 2010

Lime Kaffe

Under vores marthon weekend fik jeg pludselig behov for at tilføre mit projekt noget limegrønt. Det stykke jeg helst ville bruge, var jeg i tvivl om,om der var nok af. Efter en tlf konsultation med Maria en sen nattetime tog jeg chancen, for hun havde også lidt af netop det stykke stof i gemmerne. Men så den anden dag fandt jeg/vi det i en web shop, heldig at maria kendte lidt til dets herkomst....og idag er det så ankommet....( den lilla må bare være en der hoppede med.....;-) .......Skønt.
Forstår også pludselig hvorfor jeg syntes den passede så lækkert til de andre Kaffe stoffer...


Karina

2 kommentarer:

  1. Nej, hvor er det lilla grimt. Det må du hellere gemme til mig! Knus

    SvarSlet
  2. lækre stoffer....og en fin trøje til din datter også selv om de mangler fingre ;o)

    SvarSlet