lørdag den 25. januar 2014

Dear Jane


I Mart 2013 begyndte jeg på et projekt jeg aldrig ville have troet jeg skulle sy. Men da der var flere og flere der talte om et Dear Jane tæppe og da jeg så det skønne skønne DJ tæppe Judi Madsen hos Greenfairyquilts havde quiltet var jeg solgt. Mange var skæptiske da jeg proklamerede at nu ville jeg sy en DJ  og nok ikke mindst mig selv. Men 2013 skulle vise sig som året hvor jeg havde brug for Jane. Jeg syr selvfølgelig i Kaffe/Rowan stoffer, og har idag 57 af de 225 blokke færdige. 



Jeg har valgt hvor alle stoffer skal sidde i midterstykket og så er det egentlig bare at komme igang...... 

Hilsen Karina Sloth 

3 kommentarer:

  1. Hvor er d Ltså bare flotte:-)

    SvarSlet
  2. selvfølgelig måtte du sy dem i KF-stoffer ... :) -
    og det bliver de så absolut ikke mindre smukke a' ....
    pøj pøj og go fornøjelse med de næste ....
    kh

    SvarSlet