fredag den 9. april 2010

En lang rejse........

Jeg har for flere år siden syet et tæppe, som faktisk var en bestilling. Et Kæmpe et af slagsen ca. 2,60 x 2,60...projektet gik så i stå for jeg var også kommet til at love at håndquilte det...!!!!
Da min arm ikke kan klare de store arbejder i øjeblikket ( pga. en lurende seneskede hindebetændelse) trådte en veninde til..........jeg har nu hentet tæppet hjem, det er bare blevet SÅ flot. Tak til Jette (non-blogger) for det store arbejde. Nu mangler jeg bare lukkekanten, og den skal nok hurtigt komme.
Jeg kan desværre ikke fange et billede hvor quiltningen kommer til sin ret, men jeg skal nok prøve igen en af de kommende dage.

Så kom posten lige forbi igen, denne gang med bagsidestoffet til min Harmoni-BOM.
Det er det grønne, og de andre er nogle der bare lige smuttede med.


Af sytøj er det store hit her i huset lige nu, disse små blomster som bliver monteret på hårspænder.
En virkelig succes når man er 3½ år. Og jeg elsker jo bare de skønne Kaffe Fasset stoffer.



Karina

4 kommentarer:

  1. Hvor er tæppet flot - man kan godt ane quiltningen når man forstørrer billedet. Blomsterne er også rigtig søde ;o)

    SvarSlet
  2. Det er rigtig flot dit tæppe og sikke et stort arbejde, det er også nogle søde hårspænder du har lavet.

    SvarSlet
  3. sikke et fantastisk tæppe.... og de der små blomster er bare super søde

    stine:)

    SvarSlet