lørdag den 3. april 2010

Påske

Her i huset, har den foreløbig mest stået på oprydning i denne Påske. Men her sidste dag inden familie tam-tam begynder har jeg endelig fået tid til at sy.....Har længe trængt  (!!)  til at sy de bløde sybokse som Maria er så flittig med, den sidste jeg lavede var den hun fik i julegave....men se så her...
og de passer sørme også lige trip trap.....6".8".10" og 12 "

men for at kunne få stoffet "frigjort", var jeg lige nød til at sy det sidste på et lille barnetæppe. Det hele er lavet af 2 charmpack's og ca 1 yard.


Og så var posten også lige forbi inden påske, med et par Honey Bun, og noget vlies jeg lige skal prøve....


God Påske til alle.

Karina

7 kommentarer:

  1. Hvad andet kan jeg sige end lækkert til det hele!!!

    SvarSlet
  2. Ja, dine sybokse ser da også flotte ud, og det lille tæppe er også super sødt.

    SvarSlet
  3. Hold da helt op, hvor ser det godt ud.

    SvarSlet
  4. jamen karina - du når da en hel del :-)
    Ærgeligt man ikke bor lige i nærheden af dig -
    kan se vi har næsten samme tanker - har kigget efter stich and wash - og honey buns her i påsken - nåske man kan få at vide hvor du har handlet :-)

    SvarSlet
  5. Hej Marianne.
    Stitch and wash har jeg købt ved Erika's http://www.ericas.com/embdesigns/stabilizers_floriani.htm og Honey Bun's er fra E-bay. hvad påtænker du at lave med Stitch and Wash......jeg har lidt fortrudt mit køb, for jeg tror ikke det vil fungere for mig, men har ikke prøvet det endnu.
    Karina

    SvarSlet
  6. hej igen :-)

    ja jeg blev jo fristet på din blog af det du også var blevet fristet af fra don´t look now
    med "skiverne" og fik læst mig frem til at der var brugt stitch and wash men har ikke en gang forsøgt med noget andet,måske frysepapir kan bruges :-) marianne

    SvarSlet